فريبندز 4 ايفر
فريبندز 4 ايفر
فريبندز 4 ايفر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
فريبندز 4 ايفر

الصياعه زات نفسها

الرئيسيةhome pageأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» بهدله في البنات رد اعتبار
نكت جامده Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 06, 2009 10:50 pm من طرف rona

» انا هاعرفكم مين هى رونا
نكت جامده Icon_minitimeالخميس نوفمبر 05, 2009 1:57 pm من طرف rona

» تشربو اية
نكت جامده Icon_minitimeالخميس نوفمبر 05, 2009 1:57 pm من طرف rona

» الصياعه ادب
نكت جامده Icon_minitimeالخميس نوفمبر 05, 2009 1:49 pm من طرف rona

» ازاى (how)
نكت جامده Icon_minitimeالخميس نوفمبر 05, 2009 1:39 pm من طرف rona

» ينفع كده
نكت جامده Icon_minitimeالخميس نوفمبر 05, 2009 1:32 pm من طرف rona

» No Love --- لأ حب
نكت جامده Icon_minitimeالأحد أكتوبر 11, 2009 1:52 pm من طرف MyHeart4You

» كيف تعرف انك فى عام 2009
نكت جامده Icon_minitimeالسبت أكتوبر 10, 2009 5:56 pm من طرف rona

» عبده الشيطان
نكت جامده Icon_minitimeالأحد أكتوبر 04, 2009 6:20 pm من طرف MyHeart4You

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

نكت جامده

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
rona
مشرفه قسم بنات vs ولاد
rona

انثى الجدي الكلب
العمل/الترفيه : بنام وبذاكر وبخرج

نكت جامده Empty
مُساهمةموضوع: نكت جامده   نكت جامده Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 09, 2009 12:25 am

نكت بخلاء مصريه-نكت مصرية بخلاء
30 يونيو, 2009
مرة في 3 بخلاء راحو لي تبرع لجمعية خيرية فالاول قال انا حطلع مبلغ و ارميه علي الحيطة و اللي يلزء حتبرع بيه اللي يوقع اخدو انا و التاني قال انا المبلغ اللي احدفو في السما و يلزق حتبرع بيه اللي ينزل حخدو انا و التالت قال انا حرسم خرم و ارمي الفلوس اللي يوقع جوة حتبرع بيه

بخيل راح عشان يتجوز ابو العروسة بيقولوا احنا عايزين مهر عشر تلاف جنية البخيل قاله: ايه عشر تلاف جنية ده انا معروض عليا بالفين وحامل كمان؟؟؟

سألوا بخيل : لو الدنيا برد تعمل ايه؟ قال : اقعد جنب الدفايه قالولوا لو الدنيا برد موت ؟ قال: الزق في الدفايه قالولوا : طب لو الدنيا بقت تلج؟ قال: أمري لله ………. أفتح الدفايه وخلاص

قال الطبيب للبخيل : خذ من هذا الدواء أربع ملاعق كل يوم .
فرد البخيل : لكن يا دكتور .. لا يوجد عندي إلا ملعقتين فقط ! فما العمل ؟؟

واحد بخيل قال لابنه : إنجح السنة دي وانا أجبلك كورة .. الولد شد حيله ونجح .. أبوه إشترى له كورة .. وقال له : طب لو نجحت السنة الجاية أنفخها لك

واحد بخيل دخل على ولاده وقعد يزعق بصوت عالى علشان مشغلين المروحه على 3 وهما 2 بس

اشترى بخيل ثلاثة برتقالات .. قطع الأولى فوجدها متعفنة فرماها ..
وقطع الثانية فوجدها أيضاً متعفنة فرماها … فأطفأ النور وقطع الثالثة و أكلها !!!
——————————————————————————–
تراهن بخيلان على من يبقى تحت الماء أكثر من الآخر يدعوه للعشاء …
فلم يخرج أحد منهما لحد الآن !!
اجتمع ثلاثة من البخلاء وقرروا التبرع بجزء من مالهم بعدما كثر كلام الناس عليهم ..
قال البخيل الأول : سأرسم دائرة على الأرض وأرمي المال في السماء فالمال الذي يسقط بداخلها لي . والمال الذي يسقط خارجها للفقراء !

قال الثاني : أما أنا فسأرسم خطاً على الأرض . وأرمي المال في السماء . فالمال الذي على يمين الخط لي والمال الذي على شمال الخط للفقراء !!

فقال الثالث ( وكان أشدهم بخلاً ) : أما أنا فسأرمي المال في السماء . فالمال الذي يسقط على الأرض لي . والمال الذي يبقى في السماء فللفقراء !!!

قال الولد الصغير لأمه مستغرباً : عجباً من جيراننا ما أبخلهم !
الأم : كيف ؟

الولد : لقد أقاموا الدنيا ولم يقعدوها لأن ابنهم ابتلع ½ ريال !!!

البخيل : حظي سيئ !!
الصديق : ولماذا ؟
البخيل : لأن الصيدلية التي بجوارنا أعلنت عن تخفيضات وليس فينا أحد مريض !!!
جلس أحد البخلاء مع زوجته يأكلان الغداء في قدر . فقال : ما أطيب الغداء لولا الزحام .
فقالت الزوجة : أي زحام ولا يوجد إلا أنا وأنت .
فرد الزوج البخيل : كنت أتمنى لو كنت أنا والقدر فقط !!!!
قال بخيل لأبنائه : من ينجح منكم سأريه سيارة الأيسكريم ….!!!!
كان فيه بخيل سألوه : إذا إشتد البرد وش تصلح ؟ قال : أقرب من الدفايه .
قالوا : وإذا إشتد أكثر و أكثر ؟ قال : أقرب أكثر و أكثر .
قالوا : وإذا إشتد أكثر و أكثر و أكثر و أكثر ؟ قال : أقرب أكثر و أكثر و أكثر وأكثر .
قالوا : وإذا إشتد أكثر و أكثر و أكثر و أكثر و أكثر و أكثر و أكثر و أكثر ؟؟
قال : ” أشغل الدفايه ” !!!!
الأول : كيف حالك يا علي ؟
الثاني : وكيف عرفتني وآخر مرة رأيتني فيها كانت قبل عشرين عاماً ؟ وقد تغيرت ملامحي .
الثاني : صحيح أن ملامحك تغيرت … لكن ملابسك لم تتغير !!
كان أحد البخلاء متضايقاً وحزيناً ، فسأله زميله : ما بك ؟
فقال البخيل : لقد انكسرت سنة من أسنان مشطي .وأنا أريد تسريح شعري .
الزميل : ألا يمكنك استخدام المشط دون هذه السنة ؟
البخيل : لا … لأنها كانت السنة الأخيرة !!!
فيه واحد بخيل اشترى آله حاسبة .. فقام حذف الصفر منها .. حتى لا يتكلم أبناءه بها مكالمات دوليه !!!!!
كان البخيل و ولده يمشيان في جنازة .. فسمع الولد زوجة الميت تقول : آه يا زوجي .. سيذهبون بك إلى بيت ليس فيه ماء ولا طعام ولا فراش ولا كساء …
فقال الولد لأبيه البخيل : ” هل سيذهبون به إلى بيتنا ؟
انزلقت سيارة تاكسي على منحدر شديد فصاح السائق في رعب : ” لا أستطيع ايقاف السيارة ” فرد الراكب البخيل : ” أوقف العداد بسرعة ” !!!
في مرة بخــيل طب في حفرة فتجمع عليه الناس علشان يساعدونه المهم انه في الاخير ما كان راضي انه يطلع فجاهم واحد او سألهم عن هذا الشخص البخيل قالوله احنا قاعدين انقوله عكنا يدك عطنا يدك وهو رافض قال بسيطه ..خذ ايدي فطلع البخيل !!
دخل خمسة بخلاء مقهى .. وطلبوا كوب عصير .. وخمسة شفاطات !!!
أعطت إمراءة بخيله ابنها ريالاً وقالت له : أذهب واشتري خبزاً .. لكن يا ويلك اذا ضاع الريال منك .. وفي الطريق للمخبز شاهد الولد سياره تصدم أبوه ..
فذهب مسرعاً إلى أمه البخيله وقال لها : امي امي .. الحقي .. أبي صدمته سياره !
فقالت : اوووه .. بسيطه .. ظننت أن الريال قد ضاع منك !!!
التاجر للبخيل : كيف تطلب شراء بدله رخيصة جداً مع أن أبنك اشترى بالامس بدله غالية ؟ .. قال البخيل : ما الغريب في ذلك .. أبني ما زال أبوه حياً .. أما أنا فيتيم !!
في واحد بخيل كل ما بغا يروح المطعم ياخذ معه صراصير يحطها في الأكل عشان مايدفع الفلوس . مره شافه واحد وحب يقلده قام راح للبخيل يبي الفزعة قاله البخيل :
” آسف … ماعندي غير ذبابة أبي أشرب بها شاهي
مره كان فى فار قاعد فى خمارة وبيسكر وهو بيشرب اول شفطه ويبص على الحيوانات ولما يجى عند الاسد يبص له من فوق لتحت ويقول حد هيطلع عينه انهارده وفضل كده لمدة يومين ففى ثالث يوم الاسد قال الواد ده بيبوص لى كدا ليه فقام شده من ديله فقال الفار انا مش قلت حد هيطلع عينه انهارده

مرة اتنين أغبية كانوا ماشيين في الصحراء طلع عليهم اسد راح واحد رمى عليه طوبه وقعد يجرى وبص وراه لقى زميله واقف ما بيجريش قاله ما بتجريش ليه ؟ قاله واجرى ليه هو انا اللى ضربته

كان في مرة واحد صاحب مزرعة جزر وجانبه واحد صاحب مزرعة ارانب كان كل يوم يجي يلاقى الارانب اكلت الجزر كله وهكذا كل يوم لحد مل زهق قرر انه يروح مزرعة الارانب وجاب شاكوش وكسرلهم كل اسنانهم جه تانى يوم الصبح برده لقى الجزر بتاعه حد اكله راح عند الارانب ومسك واحد منهم وقاله انتوا واديتوه الجزر فين قالوه :عملناه عثير وثربناه

مرة واحد ركب دش فوق السطح فعلشان ماحدش يقرب منه من السكان بنى حواليه كوخ وقفله وقال للسكان انا حاطط أسد في الكوخ ده فمحدش يقرب منه أحسنله ، السكان فضلوا خايفين يطلعوا السطح لحد مايوم الشجيع بتاعهم طلع وراح فاتح الكوخ راح نازل جري ووشه أصفر السكان قالولوه ايه شوفته ، قالهم لأ أنا شوفت الطبق اللي بياكل فيه بس

مرة واحد غبي راح حديقة الحيوان فضل واقف امام قفص النسر عدت ساعة والثانية و الثالثة الحديقة هتقفل رحله الحارس وقلة انت و اقف ليه كدة من الصبح ,, الغبي قاله ادفع نص عمرى و اعرف بيختمو بيه الورق ازاى

مرة واحد غبى ماشى فى الشارع لقى قرد مشي بيه قابل عسكرى مرور سألوا اودى القرد ده فين العسكرى قال له ودىه جنينة الحيوان تانى يوم معدى بالقرد العسكرى قال له مش قلتلك وديه جنينة الحيوان قال له ما أنا وديته امبارح ، النهاردة بقى هاوديه السينما

مره ثعبان قابل ثعبان لقاه بيعيط قالوا انت بتعيط ليه رد اصلي انا نظري ضعيف قالو بسيطه ركب عدسات وبعد يومين وهو معدي لقاه بيعيط تاني قالو انت بتعيط ليه تاني، رد اصلي اكتشفت ان اللي بحبها من عشرين سنه طلعت خرطوم

طلع مجموعة صيادين يصطادو وكل ما يصطادو حاجه كلابهم تجري تجيب الفريسه ما عدا كلب واحد بيخاف من صوت الرصاص فقالو لصاحبوه خده الافراح اللي بيحصل فيها ضرب نار كتير عشان يتعود على الرصاص وبعد ما اخده لمدة 6 شهور رجع يصطاد تاني أول ما ضرب نار الكلب اعد يزغرط

كان فى مرة فيل كل يوم يمشى يدوس على النمل فالأستاز فوزى قائد النمل عمللهم اجتماع وقال فيه احنا لازم نموتة ، فاتقسموا مجموعتين مجموعة نطت على جانبة اليمين راح باعدهم ومجموعة نطت على الشمال راح باعدهم وفضل فوزى فى النص فكل النمل من تحت قعد يزعق : موته يا فوزى موتة يا فوزى

واحد قاعد في أمان الله بيقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة فوق دماغه .. طرررررخ!!! الزوج: “فيه ايه يا بنت الحلال؟ ليه كدا؟؟؟” الزوجه:”ايه

الورقه اللي في جيب بدلتك ومكتوب عليها “سوسو”؟؟” الزوج: “يا بنت الحلال، ده أسم الحصان اللى بنشجعه في السباق!” الزوجه صدقته وراحت لحالها… بعد اسبوع، الزوج قاعد في أمان الله يقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة على راسه !! الزوج: “خير يابنت الحلال في ايه تاني؟؟” الزوجه:”حصانك على التليفون .!!”

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
bosbos
عضو نشيط
عضو نشيط
bosbos

انثى السمك الفأر
العمل/الترفيه : bosbos

نكت جامده Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامده   نكت جامده Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 09, 2009 12:27 am

فكرك هقرا دة كلة روحى نا مى ياروان وبلاش المواضيع دى كلها هنلحق نقر ا
rona
مشرفه قسم بنات vs ولاد
rona

انثى الجدي الكلب

نكت جامده Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامده   نكت جامده Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 09, 2009 4:00 am

حد قالك اقرى ده انتى رخمه
????
زائر

نكت جامده Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامده   نكت جامده Icon_minitimeالخميس سبتمبر 10, 2009 1:55 pm

جاااااااااامد ياروان بس انا كسلت قاقرا انا كمان انا قريت 3 4 نكت
بس اصلي
MyHeart4You
عضو نشيط
عضو نشيط
MyHeart4You

ذكر العقرب الكلب
العمل/الترفيه : بحب واحده

نكت جامده Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامده   نكت جامده Icon_minitimeالخميس سبتمبر 17, 2009 12:59 am

جااااااااااااااااامد يا روان توبيك جامد و حبه نكت اجمد
rona
مشرفه قسم بنات vs ولاد
rona

انثى الجدي الكلب

نكت جامده Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامده   نكت جامده Icon_minitimeالخميس سبتمبر 17, 2009 11:01 pm

انت اللى جامد يا باشا ومنور
MyHeart4You
عضو نشيط
عضو نشيط
MyHeart4You

ذكر العقرب الكلب

نكت جامده Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامده   نكت جامده Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 18, 2009 12:16 am

بنورك
MyHeart4You
عضو نشيط
عضو نشيط
MyHeart4You

ذكر العقرب الكلب

نكت جامده Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامده   نكت جامده Icon_minitimeالسبت سبتمبر 19, 2009 3:03 am

انا قريت النكت بجد حلوين اوي
MyHeart4You
عضو نشيط
عضو نشيط
MyHeart4You

ذكر العقرب الكلب

نكت جامده Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامده   نكت جامده Icon_minitimeالسبت سبتمبر 19, 2009 3:07 am

عايزين تاني عايزين تاني عايزين تاني عايزين تاني عايزين تاني

عايزين تاني عايزين تاني عايزين تاني عايزين تاني

عايزين تاني عايزين تاني

عايزين تاني

عايزين تاني عايزين تاني

عايزين تاني عايزين تاني عايزين تاني

عايزين تاني عايزين تاني عايزين تاني عايزين تاني

عايزين تاني عايزين تاني عايزين تاني عايزين تاني عايزين تاني
elmarshal beedo
Admin
Admin
elmarshal beedo

ذكر الجوزاء الكلب

نكت جامده Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامده   نكت جامده Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 28, 2009 9:28 am

جامده بس طولة شوية عايزين حاجة فى السريع كدة

نكت جامده
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حوارات جامده