فريبندز 4 ايفر
فريبندز 4 ايفر
فريبندز 4 ايفر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
فريبندز 4 ايفر

الصياعه زات نفسها

الرئيسيةhome pageأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» بهدله في البنات رد اعتبار
ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد ) - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 06, 2009 10:50 pm من طرف rona

» انا هاعرفكم مين هى رونا
ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد ) - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس نوفمبر 05, 2009 1:57 pm من طرف rona

» تشربو اية
ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد ) - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس نوفمبر 05, 2009 1:57 pm من طرف rona

» الصياعه ادب
ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد ) - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس نوفمبر 05, 2009 1:49 pm من طرف rona

» ازاى (how)
ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد ) - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس نوفمبر 05, 2009 1:39 pm من طرف rona

» ينفع كده
ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد ) - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس نوفمبر 05, 2009 1:32 pm من طرف rona

» No Love --- لأ حب
ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد ) - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أكتوبر 11, 2009 1:52 pm من طرف MyHeart4You

» كيف تعرف انك فى عام 2009
ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد ) - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أكتوبر 10, 2009 5:56 pm من طرف rona

» عبده الشيطان
ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد ) - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أكتوبر 04, 2009 6:20 pm من طرف MyHeart4You

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد )

bisoo
rona
emo girl
7 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

ما اعرفش ليه الولاد بيحبو اوبيستمتعو لما يكلمو بنات كتير
1 يمكن بيحسوا ان ليهم اهميه
ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد ) - صفحة 2 Vote_rcap0%ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد ) - صفحة 2 Vote_lcap
 0% [ 0 ]
2 بيستمتعوا
ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد ) - صفحة 2 Vote_rcap10%ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد ) - صفحة 2 Vote_lcap
 10% [ 1 ]
3 زهق
ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد ) - صفحة 2 Vote_rcap20%ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد ) - صفحة 2 Vote_lcap
 20% [ 2 ]
4تسليه
ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد ) - صفحة 2 Vote_rcap40%ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد ) - صفحة 2 Vote_lcap
 40% [ 4 ]
5مايعرفوش الحب
ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد ) - صفحة 2 Vote_rcap10%ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد ) - صفحة 2 Vote_lcap
 10% [ 1 ]
6 متربيين على كده
ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد ) - صفحة 2 Vote_rcap0%ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد ) - صفحة 2 Vote_lcap
 0% [ 0 ]
7 عايزين يبينوا انهم رجاله
 10% [ 1 ]
8 عشان يتمنظروا
 10% [ 1 ]
مجموع عدد الأصوات : 10

كاتب الموضوعرسالة
kota sad boy
عضو جديد
عضو جديد

ذكر الميزان الخنزير
العمل/الترفيه : askjabnglasb

ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد ) - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد )   ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد ) - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس سبتمبر 17, 2009 12:57 am

بجد انا اول مره اخش بس كان نفسى اخش بس مكنت فاضى وانا برد ومعرفشى مين الى انا هرد على موضوعه وانشاء الله هنعمل موضوع كل واحد يول هو مين اوك بصى يلى بتتكلمى الولاد لما بيحبو بجد ميقدروش يسيبو حببتهم الا لو هى مبتسمعشى كلامهم وبتعاندهم ماشى بس ولما الولد يكلم بنت بيبقى فخور وهو بيكلمها ده فى الحاله لو هو بيحب بجد ونايس توبيك يا جميل
kota sad boy
عضو جديد
عضو جديد

ذكر الميزان الخنزير

مُساهمةموضوع: رد: ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد )   ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد ) - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس سبتمبر 17, 2009 1:01 am

بصى فى الاول انا معرفشى انا هرد على موضوع مين وده اول موضوع هرد عليه بس فى حاجه لما الولاد بيحبو بجد بيحفظو على الى معاهم بجد ولو البنت بتحبه مبتعملشى الى بيضيقو ولما الولد يكلم بنت بيحس انه امتلك الدنيا كله وايه لو هيا كمان بتحبه مش الى انتى التيه ده والله خالص انتى وخده فكره عن الولاد غلط
MyHeart4You
عضو نشيط
عضو نشيط
MyHeart4You

ذكر العقرب الكلب
العمل/الترفيه : بحب واحده

مُساهمةموضوع: رد: ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد )   ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد ) - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس سبتمبر 17, 2009 1:06 am

يا واااااااااااااااد يا معدي ايه الكلام الجامد ده ا
اصلي اصلي اصلي
بس انتا الصح الولد لما بيحب بجد بيبقي ممكن يضحي باي حاجه علشان خاطر اللي بيحبه
kota sad boy
عضو جديد
عضو جديد

ذكر الميزان الخنزير

مُساهمةموضوع: رد: ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد )   ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد ) - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس سبتمبر 17, 2009 1:20 am

على فكره انا ده اول موضوع ارد عليه بس لفت نظرى ومعرفشى مين الى عمله وانا هعمل موضوع عشان كل واحد يعرف نفسه بس بجد لما الولاد بيحبو بجد عمرهم ميعملو حاجه فى البنت وحشه بس ازا لو هى مبتسمعشى الكلام عادى بيزعلو بس ازا لو هى بتتسلى بيه واى كلمه من الى انتى التيها على الولاد دول والله مش عليهم ولا تنطبق عليهم خالص ونايس توبيك يا قمر
elmarshal beedo
Admin
Admin
elmarshal beedo

ذكر الجوزاء الكلب

مُساهمةموضوع: رد: ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد )   ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد ) - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 28, 2009 9:37 am

انا عن نفسى مابتفرقش معايا انا لما بكلم حد بتكلم عشان انا بحب اتعرف على ناس جديدة ولد او بنت مابتفرقش

ليه بتحبو تتمنظروا ( لكل الولاد )
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2